Onze veelgestelde vragen
Nee, dat is niet nodig. Wij zetten de materialen ook onder de overkapping of oprit. Als dit niet kan, komen wij tussen 8-16 uur.
Nee, dat hoeft niet. Onze professionele wasstraat zorgt ervoor dat ons servies en glaswerk volgens de hygiëne normen weer schoon staat voor inhuur. Graag de etensresten verwijderen en schoonvegen.
Voor alle horeca artikelen en BBQ brengen wij schoonmaakkosten in rekening. De kosten vermelden wij in de offerte. Voor glaswerk, servies en bestek rekenen wij geen kosten.
Er zijn verschillende mogelijkheden als het gaat om de betalingen voor de inhuur van onze materialen. Dit kan voor particulieren vooraf via Ideal Link, contant of via de pin tijdens het afhalen. In het kader van het milieubewust werken ontvangen onze zakelijke klanten een digitale factuur.
De dag van gebruik is de dag waarvoor wij de kosten van inhuur rekenen. De plandag is de dag dat wij plannen de materialen te leveren en weer op te halen. Deze dagen worden niet in rekening gebracht. Het weekend berekenen wij als 1 dag.
Bij breuk of vermiste materialen wordt de vervangingswaarde in rekening gebracht. Ons uitgangspunt is dat onze materialen heel en klaar voor gebruik zijn afgeleverd. De verantwoordelijkheid ligt voor ons na het afleveren bij de gebruiker.
‘Uitstekend’
Mogen wij meedenken?
Wij horen het graag.
Neem gerust contact met ons op via de onderstaande knop.