Zakelijke login
 0,00 0

Winkelwagen

Geen producten in de winkelwagen.

Verder winkelen

Veelgestelde vragen

Onze veelgestelde vragen

Nee, dat is niet nodig. Wij zetten de materialen ook onder de overkapping of oprit. Als dit niet kan, komen wij tussen 8-16 uur.

Nee, dat hoeft niet. Onze professionele wasstraat zorgt ervoor dat ons servies en glaswerk volgens de hygiëne normen weer schoon staat voor inhuur. Graag de etensresten verwijderen en schoonvegen.

Voor alle horeca artikelen en BBQ brengen wij schoonmaakkosten in rekening. De kosten vermelden wij in de offerte. Voor glaswerk, servies en bestek rekenen wij geen kosten.

Er zijn verschillende mogelijkheden als het gaat om de betalingen voor de inhuur van onze materialen. Dit kan voor particulieren vooraf via Ideal Link, contant of via de pin tijdens het afhalen. In het kader van het milieubewust werken ontvangen onze zakelijke klanten een digitale factuur.

De dag van gebruik is de dag waarvoor wij de kosten van inhuur rekenen. De plandag is de dag dat wij plannen de materialen te leveren en weer op te halen. Deze dagen worden niet in rekening gebracht. Het weekend berekenen wij als 1 dag.

Bij breuk of vermiste materialen wordt de vervangingswaarde in rekening gebracht. Ons uitgangspunt is dat onze materialen heel en klaar voor gebruik zijn afgeleverd. De verantwoordelijkheid ligt voor ons na het afleveren bij de gebruiker.
‘Uitstekend’
Hartelijk dank
Hartelijk dank team DEX voor het meedenken en adviseren. Mede door jullie en het inhuren van de materialen is ons evenement een groot succes geworden.
Toppers!
Telkens als wij ons jaarlijks terugkerende hockeyfeest willen organiseren bellen wij DEX Partyrent.
Goed en vertrouwd
Wij als grote speler in de evenementenbranche werken al jarenlang zeer prettig en ontspannen samen met DEX Partyrent.
Zeer flexibel
Top feest gehad” Zeer flexibel met eerlijke prijzen. Al 15 jaar actief in de regio, fijn contact!

Mogen wij meedenken?
Wij horen het graag.

Neem gerust contact met ons op via de onderstaande knop.